Driftstörningar och felanmälan Öppet Stadsnät
Felanmälan för tjänsterna bredband, TV och telefoni
Skall i första hand göras till din tjänsteleverantör.
Plattformsbytet hos OpenUniverse är under veckorna 21-24 är avslutade. Upplever ni problem med era tjänster efter avslutat platformsbyte?
Kontakta din tjänsteleverantör som felsöker tillsammans med dig över telefon. Tjänsteleverantören löser ditt problem eller lämnar ärendet vidare om felet uppstått i fibernätet. Har du haft strömavbrott kan det dröja en stund innan fiberterminalen får signal igen.
Driftstörningar hos Ystad Energi som eventuellt kan påverka fibernätet >>
Felanmälan vid synlig skada
Vid synlig skada på fiberkabel eller fiberterminal, vänligen fyll i formuläret nedan. Tack för hjälpen.
Felanmälan - karta och formulär
Publicerad 2023-05-31, Uppdaterad 2024-09-05